Miten rakennetaan poikkeuksellisen hyvä, viiden tähden digitaalinen asiakaskokemus juuri nyt?

Tule kuulemaan, miten saavutetaan miljoonan uniikin verkkokävijän raja, miten digitaalisia palveluita markkinoidaan ja mitä hyötyä on hackathoneista ja co-design-työpajoista!

ASIAKASKOKEMUKSEN YTIMEEN!
-tapahtumaan 19.9.2017
klo 8.30–11.00

icon_cursor
Tämä tapahtuma on suunnattu ja tarkoitettu erityisesti pääkaupunkiseudun yritysten digi- ja markkinointipäättäjille.
Olet lämpimästi tervetullut mukaan!


TAPAHTUMAN OHJELMA 19.9.2017

8.30 – 9.00  Aamukahvit & verkostoitumista
9.00 – 9.30  CASE 1: Hackathon ja työpajat osallistamisen välineinä. Palvelumuotoilulla strategiasta johdettuihin tavoitteisiin!
9.30 – 10.00  CASE 2: Digitaalisen palvelun lanseeraus ja markkinointi. Millainen lähestymistapa toimii digipalveluiden markkinoinnissa?
10.00 – 10.30  CASE 3: Yli miljoona uniikkia verkkokävijää vuodessa! Miten eräs tunnettu suomalainen organisaatio sen saavutti?
10.30 – 11.00  Pentagon Design Oy:n puheenvuoro.
Tapahtuma päättyy.

Tapahtumassa on rajallinen määrä paikkoja, joten toimi ripeästi, jos haluat mukaan!
Tarjoamme aamukahvit ja pientä purtavaa. 

ILMOITTAUTUMISET:
Ilmoittaudu mukaan Eventbrite-sivustolla:
https://www.eventbrite.com/e/asiakaskokemuksen-ytimeen-tapahtuma-tickets-37105387212
Huom. Tähän tapahtumaan ilmoittautuminen avataan jo 19.8.2017! Kun tapahtuma on täynnä, voit ilmoittautua myös jonotuslistalle.
Saamasi kutsu on henkilökohtainen. Voit kuitenkin halutessasi välittää tiedon tapahtumasta aiheesta kiinnostuneelle kollegalle.
HINTA / OSALLISTUJA: 240,00 € + ALV.


TAPAHTUMAPAIKKA & SAAPUMISOHJEET, KS. MYÖS GOOGLE MAPS:
Pentagon Design Oy
Vilhonvuorenkatu 11 A 16, 00500 Helsinki
(Huom. Käynti tähän tapahtumaan 5. kerroksen kautta!)

Nähdään tulevassa tapahtumassamme!

Iiris Konttinen, CEO


+358 44 295 9564

iiris.konttinen@stepshelsinki.fi
iiris@stepshelsinki.fi

linkedin.com/in/iiriskonttinen


Mitä palveluita Steps Helsinki tarjoaa?

icon_service_design

Palvelumuotoilun asiantuntijapalvelut:

• Strategialähtöinen palvelumuotoilu ja suunnittelu
• Asiakasymmärryksen kehittäminen ja syventäminen
• Kvalitatiiviset yksilö-, pari- ja ryhmähaastattelut
• Ratkaisukeskeiset työpajat asiakkaillenne ja henkilöstöllenne

+

Markkinoinnin asiantuntijapalvelut:

• Digitaalisten palveluiden ja tuotteiden konseptisuunnittelu
• Sisältömarkkinointi ja sosiaalisen median markkinointi
• Visuaalinen markkinointiviestinnän suunnittelu ja tuotanto
• Konsultaatiot, koulutukset ja valmennukset

icon_service_design


Tilaa kuukausittainen uutiskirjeemme:

info@stepshelsinki.fi


Katso viimeisimmät kuulumisemme Twitteristä:

https://twitter.com/stepshelsinki


Tervetuloa mukaan!

cropped-timantti_300_x_300_px.png