Skip to content

Yhteystiedot

Ota yhteyttä, kysy lisää tai pyydä tarjous!

 


Iiris Konttinen, Suunnittelija, strategi, CEO


 +358 44 295 9564

iiris@stepshelsinki.fi

iiris.konttinen@stepshelsinki.fi


Toimin Steps Helsinki Oy:ssa CEO:na, ja yrityksen asiakkaiden palveluksessa suunnittelijana ja strategina.

Ennen oman suunnittelutoimiston perustamista olen työskennellyt monipuolisesti mm. verkkosivuprojektien, palvelumuotoilun, markkinoinnin, digitaalisen strategian ja fasilitoinnin parissa julkisella ja yksityisellä sektorilla.

Taustani on Metropolia-ammattikorkeakoulussa, jossa olen opiskellut digitaalista muotoilua, brändäystä, graafista suunnittelua, markkinointia ja palvelumuotoilua, ja Helsingin yliopistossa, jossa olen opiskellut humanistisia tieteitä.

Ota yhteyttä, niin tutustutaan ja jutellaan lisää!


linkedin.com/in/iiriskonttinen


lifeofaplanner.fi

 


nora

Nora Elstelä, Suunnittelija


+358 44 241 3416

nora@stepshelsinki.fi

nora.elstela@stepshelsinki.fi


Minulla on laaja kokemus kompleksisten ja muuttuvien ekosysteemien kehittämisestä sekä palveluliiketoiminnan että julkisen sektorin organisaatioiden parissa. Vahvuuteni ovat erityisesti asiakaslähtöinen metodologia ja palveluprosessien kehittäminen yhteissuunnittelun työkaluilla. Toimin nyt suunnittelijana Steps Helsinki Oy:ssä, vastuullani palvelumuotoilu. Olen valmistunut Lahden Muotoiluinstituutista.


linkedin.com/in/noraelstela


 


jerry

Jerry Lahtinen, Myyntiassistentti


+358 44 240 3459

jerry@stepshelsinki.fi

jerry.lahtinen@stepshelsinki.fi


Toimin Steps Helsinki Oy:ssa myyntiassistenttina. Minulla on viiden vuoden monipuolinen kokemus myynnistä ja asiakaspalvelusta.


linkedin.com/in/jerrylahtinen


Soita meille, lähetä sähköpostia, tai vaihtoehtoisesti jätä alle yhteystietosi, niin otamme yhteyttä mahdollisimman pian!

cropped-timantti_300_x_300_px.png

Liiketoiminnan kehittäminen & palvelumuotoilu — Ostajan Opas

Steps Helsinki on julkaissut tänä vuonna yrityspäättäjille suunnatun liiketoiminnan kehittämisen ja palvelumuotoilun Ostajan Oppaan. Tämä kattava opas on maksuton.

Lataa materiaali itsellesi allaolevan linkin takaa:

Liiketoiminnan kehittäminen & palvelumuotoilu — Ostajan Opas (PDF), 2017

 

ostajan_opas_steps_helsinki


Palvelumuotoilu (engl. service design) tarkoittaa erilaisten palvelujen innovointia, kehittämistä ja suunnittelua hyödyntäen muotoilussa kehitettyjä menetelmiä. Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on asiakaskokemuksen (engl. customer experience) ihmiskeskeinen suunnittelu siten että palvelu vastaa sekä asiakkaiden tutkittuja tarpeita ja toiveita, että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita.

Strategialähtöinen palvelumuotoilu ja suunnittelu tarkoittavat yrityksen tai organisaation strategiasta johdettujen tavoitteiden ottamista projektien tavoitteeksi. Palvelumuotoilu on osallistava tapa tehdä asioita, joten se ohjaa organisaation pitämään tiivistä yhteyttä asiakkaisiin ja palvelun käyttäjiin. Näin ymmärretään syvällisemmin omaa kohderyhmää, ja tämän tiedon pohjalta voidaan innovoida uutta.

Palvelumuotoilu on myös asiakaslähtöinen tapa toimia. Tämän ajattelutavan ottaminen suunnittelun ja toiminnan lähtökohdaksi varmistaa, että liiketoiminnalliset tavoitteet saavutetaan asiakas keskiössä.


 

Yhteydenotto, tarjouspyyntö, kysymykset ja muut tiedustelut:


 


 

Kiitos viestistäsi!

 

cropped-timantti_300_x_300_px.png